lauantai 25. tammikuuta 2014

Pikkuisen pinkkiä

Musta, valkoinen ja harmaan sävyt ovat kulmakiviäni niin sisustuksessa kuin pukeutumisessakin. Syksyisin mustavoittoisemmin, mutta keväisin huomaan kaipaavani enemmän väriä myös pukeutumiseen.
Vaikka pinkki väri housuissa taitaa olla jo menneen vuoden hapatusta niin minun mieltäni näiden pöksyjen käyttäminen piristää aina. Syksyn ne saavat aina maata kaapissa käyttämättömänä, mutta talvella auringon näyttäytyessä kaivan ne esiin.
Tarkoituksena olisi alkaa tehdä suuremman luokan inventaariota niin vaatekaapin kuin muidenkin tavaroiden suhteen. Yksi asia johti toiseen ja hamsterilla meni hermot tavarapaljouteen. Jospa tässä kevään aikana saisi siistittyä niin vaatekaappia kuin varastoakin. Kirpparipöytää siis varailemaan. Mutta pinkeistä housuista en luovu.





10 kommenttia:

  1. Ihana valo ja hienot on pinkit housut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valo oli niin ihana. Ja pinkit housut on kyllä pirteet :)

      Poista
  2. Onpa kyllä ihanat pökät ja sopii sulle mielettömän hyvin!

    VastaaPoista
  3. Heh, meillä on jotain yhteistä....mullakin on pinkit pillit -vaikka oon vanha ;) Ikävä vain, etten ole yhtä ohut kuin sinä :)

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvän näköiset vaatteet!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura. Mä oon aika tylsä pukeutuja, mutta pinkki tuo vähän särmää välillä.

      Poista
  5. Olen aina rakastanut harmaan ja pinkin liittoa. Näin keväällä tulee jano väreihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo harmaa ja pinkki on aika kiva yhdistelmä. Keväisen pirtsakka, mutta harmaa vähän rauhoittaa.

      Poista

Kiitos kommentistasi.